Ny dag.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Somnade som en stock vid 22.30 igår och vaknade 11.30 idag. Fy attans vad trött jag måste ha varit. Hundarna sov dom med så dom måste ju vara lika trötta. Dom brukar väcka mig annars när dom tycker det är dags att vakna, men inte idag. Dom kom sömndruckna när jag började ta på mig kläderna för att gå ut med dom.
 
Hoppas att denna dag blir bättre än gårdagen! Ska strax åka iväg och handla något gott och åka till F och Leo och fika.

Kramas lite med lillen om han tillåter det.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Jag hoppas att värken har börjat ge med sig. Fy fan. för att ha så ont. Vidrigt! Det borde ju finnas något som är bättre än Alvedon som du kan få även med din bakgrund. Man ska inte behöva ha så där ont.

Stora smärtlindrande kramar

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av Eva T:

Hej Starka !

Ta Ipren istället............TNS apparat är inte heller fel.

Kommentera inlägget här :