Pa vag hem nu.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Nu ar minsann Han den dar J pa vag hem.
Lamnar hotellet i soliga Thailand om nagra timmar.
Lyfter fran Thailand 16.00 lokal tid (10 i sverige).
Ska mellanlanda i nagot lakritstroll land en svang pa vagen sen bar det av mot sverige igen.
Landar i Sverige 00.10 inatt svensk tid.
Sover en stund pa Arlanda innan det bar av hem till frun i Hallsberg.

Ni annar inte hur skont det ska bli att fa komma hem o sova i samma sang som frun igen.
Det ger en viss form av gladje som man uppskattar efter nagra veckor ifran varandra.
Fast det uppskattar jag aven varje natt.
Sant ska inte underskattas pa nagot satt.

Sa nu blir det inga fler gast inlagg fran Thailand.
Nasta gang om det blir nagon mer gang ar ju frun med kan jag lova.

Men jag har kommit overrens med henne om att nasta resa blir bara hon o jag.
Vi maste ju faktiskt ha varan brollopsresa snart.
Vi har ju inte haft den annu trots att vi gifte oss i augusti.

Vi ska nog ta taget till Kumla o halsa pa nagon sedan aka hem igen.
Det ar val det ekonomin racker till just nu.

Puss pa er alla och tack for att ni roat min fru nar jag inte varit hemma.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av vashten:

Hej underbara du, du har ett pris hos mig!!

Kommentera inlägget här :