Pellefanter o huvudvark

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ont i huvudet som en Hippo idag.
Drack for lite vatten igar det marks idag.
Blev faktiskt bara 2 ol igar var inte ens sugen pa det.
Idag har det hinkats vatten i mangder.
Var ivag och red pa pellefanter idag.
Barnen o jag delade pa en. Blev aven till att sutta pa huvudet en svang.
Guiden ville chocka mig genom att ga i riktiga nerfors backar med mig dar fram.

Kan lova er att det var lugnare an nar Frun o Terry drog med mig pa en vildhast forra nyar i dalarna.
Da var det full galopp genom en kolsvart skog.
Det var plagsamt for stackars J det.

Barnen fick ocksa sitta fram pa huvudet i kora pellefanten.
Dom ar fan stora dom dar djurena.
Men dom var varda pengarna det kostade.
Dit fick vi aka fin minibuss med ac.
Hem var den forsenad sa vi fick fragan om vi kunde tanka oss att aka pa flaket pa en pickup.
Barnen har tjatat sedan vi akte Tuk Tuk om att aka pickup.
Sa narturligtvis sa vi ja till det.
Det var skonare att aka pa flaket an minibussen vill jag lova.

Na nu ska jag slappa lite o dricka mera vatten.
Kan nju inte dricka ol nar jag har barnen med mig.
Jag kan ju fa den dar Vuxen efter mig da.
Man ar ju visst en dalig foralder om man tar 2 cider har jag hort trots att barnen sover.
Skumt tycker jag.

Kommentera inlägget här :