Stor saknad i Thailand

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Den dar J saknar sin fru nagot sa enormt.
Vill ha henne i min famn.
Langtar efter att fa halla om henne pa natten.
Kanna hennes narhet osv.
Hon behover mig just nu sa det kanns surt att vara har.
Snart ar resan slut sa jag far komma hem till henne o det ska bli bra skont anser jag.
Visst ar det skont att vara borta men det ar skonare att vara hemma med frun.

Ar dock valdigt glad over att just hon ar min fru.
Det ar det basta som hant under 2008 trotsallt.
Sa nu blir det till att borja ett nytt ljuvligt ar med henne.

Saknar o alska dig mitt hjarta.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis:

Jo då han fick se raketer men vid det laget va han så trött att han bara ville gå och sova :)

Skrivet av hontass 2009-01-01 kl 12:55

Nattis svarade 2009-01-01 kl 13:19:

Haha!

2:a kommentar, skriven , av ormbäraren:

låter bra... ha de bäst nu 2009 ....

3:e kommentar, skriven , av Blondiie:

va fint skrivet! tack för detta året, nästa år måste ni fira ihop!!!

Kommentera inlägget här :