Tuff dag!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det blir en riktigt hård dag i dag känner jag och det är mer än jag klarar just idag. Skulle gärna gå in i sängen och krypa ner under täcket och stanna där några dagar! Det skulle behövas, men så funkar ju inte livet. Allt runt omkring står inte stilla även om jag gör det, så det är bara att följa med i ekorrhjulet som aldrig kommer stanna.

Ska träffa chefen från handikappenheten idag, få se vad han säger ang arbetsträningen jag vill göra hos dom.

Nä fan kan inte sitta här, måste ligga ner en stund innan jag snurrar fart på hjulet!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ferhat:

SV: Det gör faktiskt inte ont, som tur men jag träffade idag en läkaren och det visade sig att det var bara en förstorad muskel som kommer lägga sig snart haha :D



Det är bra med mig själv då? =9

2:a kommentar, skriven , av Nattis:

Ha en så bra dag du kan idag! :)

3:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Jag skickar en massa varma och stärkande kramar så du klarar natten och får sova.

Kram

Bibbi

4:e kommentar, skriven , av Ferhat:

SV: tack tack och lycka till med mötet :D

Kommentera inlägget här :