Födelsedag mm

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jaha då sitter man här i lugnet innan alla går upp för J ska åka o jobba.
Frun ligger kvar i sängen o det kan hon få göra för hon fyller ju år idag.
Det ska väl firas på något sätt beroende på hur kvällen blir.

Men du mitt älskade hjärta ska veta att jag är riktigt glad som har dig.
Dessutom börjar det närma sig den dagen då vi för ett år sedan sa ja till varandra o hånglade offentligt.
Det har hänt mycket sedan dess måste man säga.
För även om du inte märkt något så har jag börjat misstänka att du antingen äter för mycket bullar när jag är på jobbet eller så är du gravid. Jag har inte velat säga något för det är väldigt känsligt det där med att man blir större.
Men nu går det nog inte att låta bli att säga något.

Du har fått en stor mage hjärtat. Det är helt ok för jag älskar dig iaf.
Men vi gör ett försök att få bort den tills mitten på oktober, det tycker jag låter som en rimlig tidsplan.

Sen måste vi ju köra lite "ja må hon leva osv" idag.
Jag får nog lägga mig i sängen ikväll med en rosett någonstans som paket till dig.

Hur som helst så har du gjort mig lycklig o det är med att nöje som jag vaknar bredvid dig på morgnarna.
Att pussa dig innan man åker till jobbet är bra trevligt. Nu är det semester så nu blir det väl inte lika ofta men då kan vi pussas iaf på dagarna. Dessutom känns det riktigt skönt o bra när vi är hela familjen här i huset.
Det är så skönt att alla våra barn får sitt eget krypin o vi kan få en lugn stund på bottenvåningen på kvällarna.

Som igår när vi satt o spelade spel det var inte ens trångt att göra det och skulle man spela ett spel som tar några dagar så kan det stå kvar på matbordet för det går att sitta vid det andra bordet då istället.
Allting blir så mycket lättare just nu.

Ser med glädje framemot att leva m dig.
Du är det vackraste som finns även om du känner dig som en bitterfitta ibland.

Älskar dig enormt mycket.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av hontass:

Jag älskar dig mest av allt mitt hjärta! Tack för att du är min!

2:a kommentar, skriven , av starsprinkle:

ååhhh grattis grattis älskade vännen!

Hoppas du får en jättefin födelsedag trots att det e så snuskigt varmt!



Och J - riiiktigt fint och kärleksfullt skrivet,du kan du :)

3:e kommentar, skriven , av kryddan:

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄNNEN :) HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA :)KRAM :P

4:e kommentar, skriven , av Sofie:

Sitter här å bölar!!! Va fan, skärpning nu :) Ja skyller på hormonerna som finns kvar :) Puss

Kommentera inlägget här :