Full dag!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Klev upp i morse efter att bara sovit någon timma! Helt slut i kolan!
Klippte färdigt Artur och slängde i en hårfärg!

De helt underbara Sofie och Ronny kom hit och hade fika och present med sig! J var ju som sagt och jobbade och det fanns inget fika hemma, men de räddade situationen. Jag fick mysa med både My och Milo en stund och blir så bebis-sjuk.

Sen var det dags att fara till Mamma Mia i Hasselfors för att träffa alla Arturs syskon. Det var mycket trevligt måste jag säga med god mat och trevligt sällskap. Artur det lilla fanskapet fick vi till sist ha kopplad för han bara stack i från de andra hela tiden. Fruktansvärt stöddig är han. Nu ligger han utslagen i soffan och hans matte kommer snart att göra samma sak.

När vi kom hem så fick jag en udda kommentar av J.

- Tack hjärtat.

- För vad?!

- Du har varit så duktig idag!

- Öh va, vad har jag gjort.

- Man har ju kunnat ha med dig bland folk.

- VA!!!!

- Du kunde ju uppföra dig riktigt ordentligt!

- MEN VA FAAAN!

- Hi hi.


Han får det ju att låta som om jag inte kan vistas alls bland människor.  Jag kan faktiskt uppföra mig om jag vill!


Nu ska jag slöa!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofie:

Klart att den helt underbara ställer upp... Älskar dig gumman <3

2:a kommentar, skriven , av peter pc carlsson:

Rolig konversation. Men var glad att det lät som det gjorde.



Hoppas att du har en fin sommar. Själv jobbar jag en vecka till innan ledigheten ska få ta över mig.

3:e kommentar, skriven , av Ida:

färgade du håret på hunden?

Kommentera inlägget här :