Hjärtat!!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jaha då har man ägnat en lång stund på USÖ.

Första anblicken av undersökningen var bra! Men hjärtat pumpar tydligen ut blodet i kroppen väldigt hårt, eller sprutar ut som han utryckte sig! Det gör att hjärtat blir lite ansträngt men det var ingen fara i sig. Det gör mig i och för sig tröttare än vanligt men så länge det inte är någon fara så är det ju skit samma. Och att gå igenom en förlossning skulle inte vara några problem. Han skrattade och sa - Man kan säga att ditt hjärta är lite för starkt.

Samtidigt kan jag då bli lite sur över att bli uppskrämd i onödan men det kunde ju lika gärna ha varit värre.

Nu ska jag vänta på det slutliga resultatet som kommer om 1 1/2 vecka ca.

Nu ska jag sova för jag har inte sovit sen gud vet när!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starsprinkle:

pustar ut

2:a kommentar, skriven , av Nattis:

Jag har samma problem på grund av att blodtrycket är högt.. och det måste medicineras för hjärtat är ju en muskel och om den jobbar för hårtväxer det och tja det är inte bra alls?!



Kolla med läkaren så han har koll för du måste väländå göra något åt det hela?

Kommentera inlägget här :