Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor:

Ja vad säger man....det är iallafall det här jag är skraj för var gång vi ska klippa honom här hemma...hade det varit jag som klippte hade jag nog blivit ihjälslagen!Kan ni inte springa runt hos grannarna och fråga efter klippmaskin innan han åker med tåget?Föresten säger Rolf att man inte ska olja klippmaskiner,han borde ju veta som kör skogsmaskin och allt- de ska man olja iallafall,det vet jag...

2:a kommentar, skriven , av mor:

ååååå vad ni är vidriga som lurade mig! Men jag tyckte nog att Filip lät lite väl cool i den hemska situationen.

3:e kommentar, skriven , av mor:

Nu är vi hemma!Det blev lite rörigt i blge,för det fanns 2 moratåg.Det hade nog inte gjort något om de klev på det andra,det går ett extra nu på sommaren

Kommentera inlägget här :