Sv: kommentar! mm

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Nej Ida jag färgade inte håret på hunden! Det va jag som passade på att färga mitt samtidigt som jag höll på med annat. :-) Men inser nu att det nog kunde uppfattas som så.

Finns inte så mycket att skriva om i dag! Gerda och Jonas och barnen var här en stund och fikade och bubblade. Sen har jag sovit hela dagen. Har inte alls mått bra. Började med en morgonspya och sen var dagen förstörd och jag känner att jag inte kommer att ha problem med att somna trots att jag sovit hela dagen.

Natti natt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor:

Haha- om människan var skapad sådan,att hon mindes hur illa man kan må vid graviditeter, skulle det inte födas mer än ett barn i många familjer.Men man får iallafall tänka på hur många som inte kan få barn alls- de hade gärna tagit nio månaders kräkor och pest! Igår kväll var vi ute och red i flera timmar,på hemvägen hamnade vi i snårig skog och rätt som det var tvärstannade Mega och spetsade öronen.Jag trodde det var ett rådjur inne i buskarna,men vips kom en rad med grävlingar mufflande mitt framför fötterna på henne.Hon såg förvånad ut!

2:a kommentar, skriven , av Ida:

Haha tänkte väl du verkar ju vettig:D blev lite paff där och började fundera;)

Kommentera inlägget här :