Vårdcentralen idag, USÖ i morgon!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ringde barnmorskan idag för jag mår inte alls bra. Det snurrar som tusan och jag ser konstigt och somnar så fort jag lägger ner huvudet, hjärtklappning och en puls som inte vill gå ner i mellan åt. Jag hade en himla tur och fick träffa graviditets-doktorn redan en timme efter samtalet.

Men det var inge kul. Hon hör blåsljud på hjärtat och jag ska in på USÖ i morgon kl 14:00 för ultraljud på hjärtat.
Känns ju inte så jävla lattjo kanske men hellre att dom ger mig en snabb tid och kollar än dra ut på oron.

Men det va ju inte direkt det jag ville höra. Ville att hon skulle skylla på graviditeten och skicka hem mig med orden "stå ut tills det är klart"

Fick lämna sköldkörtelprover oxå men de är jag inte ett dugg orolig för. Men jag lär ju nippra ihjäl mig innan ultraljudet i morgon!

FAAAN!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor:

Det går säkert jättebra tror jag! Oroa dig inte i förskott! Lite blåsljud här och där får vi ta-nu för tiden går det mesta bra. MEn jobbigt om du måste vara trött hela tiden.Tur att du har en snäll och fin gubbe iallafall.Vi kommer ned senare, skjutsar hem Zack och tar med soffan från Rina och Owe!Då blir du väl glad?Puss och kram!

2:a kommentar, skriven , av Ööörreeebro:

Tänker på dig.....

3:e kommentar, skriven , av starsprinkle:

Åhh,hoppas allt går bra.

Tänker på dig.

Håller tummarna för att hon hört fel eller vad fan som helst.

Pussar och kramar

Kommentera inlägget här :