Vid sängdags!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Jag insåg igår att jag kanske inte är så rolig att gå till sängs med alla gånger.
Jag kan verkligen vara en riktig flisa i röven om jag inte är trött och inte kan sova.

* Klick, lampan slocknar*

- Jag kan inte sova.
- Du släkte precis lampan.
- Jag kan inte sova i alla fall.
- Tyst nu.
- Kan du sjunga en god natt visa för mig då.
- Nej tyst och sov nu.
- En god natt saga då?
- Jag försöker sova, tyst nu eller gå upp och sätt dig i soffan.
- VA SKA JAG GÅ UPP OCH SÄTTA MIG I SOFFAN VA VA VA VA!!!!
- Ja om du inte kan sova.
- DET KAN DU VÄL FÖR FAN GÖRA SJÄLV..... *gäsp*

* försöker lägga mig till rätta, stånk, stön, suck*

- Fan vad otymplig jag är då.

- Mmmmm.......

- Menar du att jag är fet eller?

- Öh nä.

- Nähä vad menar du då!!!!

- Sov nu snälla, jag ber dig... snälla..

- Hm....... God natt, älskar dig.

- Älskar dig med hjärtat.


* tyst i 5 minuter*

- Fan nu är jag kissnödig igen!

- * suck*

Och så börjar allt om från början igen.....


Gud vad jag tycker synd om min man ibland......

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Din man:

Du behöver nog ge mig njutning

2:a kommentar, skriven , av Nattis:

Ja han kan inte ha det lätt ibland ;)

3:e kommentar, skriven , av jonas:

haha bra inlägg:)

Kommentera inlägget här :