Hur man tränar med kulor!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Har legat lågt sen igår! Började spy på eftermiddagen och sen fick jag hålla på resten av kvällen. Nu känns det äntligen bättre men halsen är trasig igen!

Bm-besöket igår gick bra. Alla prover var bra ända tills vi kom till blodvärdena, de var ur usla. Frågade om det räckte med järnrik mat och blutsaft men fick nerslag. Dunder-järn-tabletter ska tryckas in omgående + massa c-vitamin som ska få kroppen att ta upp järnet mer. Jätte roligt för magen men det kanske slutar snurra i skallen i alla fall. Inte konstigt att det gungar på bra i mellan åt och att jag har svårt att stå utan att känna mig som om jag ska svimma med dom värdena.

- Det som gör så ont är att din livmoder och bebis trycker väldigt mycket neråt.
- Jaha vad gör jag åt det då?
- Knipövningar.
- Måste man göra det om man ser till att onanera 3-4 gånger om dagen.
- Ha ha får du träningsverk då.
- nä.
- nä då får du knipa.


Sen hade J och Bm ett givande samtal om hur man tränar med kulor. Dom kom fram till att det ska tränas med kjol och troslöst för att mannen ska höra när de faller i golvet. Så det slutade med att jag blev ordinerad 30 min om dagen med kulor och troslöst. Tror aldrig J har haft så kul på en mödravård någon gång. Själv verkade jag inte ha någonting att säga till om.

J sken som en sol när vi gick där i från, själv muttrade jag mest!

Nä tillbaka till kartongerna då!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annica:

Roliga övningar du får.

2:a kommentar, skriven , av Nattis:

Hahaha roligt, ja de kulorna är kul.. haha

Kommentera inlägget här :