Nu skäms J igen!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag förstår inte varför han ska hålla på att skämmas över mig hela tiden! Det måste vara väldigt jobbigt att skämmas åt någon annans vägnar särskilt när personen själv inte gör det.

Vi hade varit och lämnat grejer på tippen och handlat när ösregnet kom, det vräkte ner rent ut sagt. Jag kör som vanligt och håller inte ut för vattenpölarna som jag INTE lägger märke till. Skvätter ner en stackars människa som försöker komma undan regnet och tydligen rejält oxå enligt J. Jag vet inte jag såg inget.

- Du kan väl för fan inte skvätta ner någon när du kör en bil med stora reklamskyltar på. Det fattar ju vem som hellst att det var jag.
- Ja just det, det va du.
- Men va faaaaan!
- Det är inte jag som sitter och kör runt i bilen alltså måste det va du, jag är oskyldig!


Sen kom det en sån där suck och skakandet på huvudet som betyder att han inte orkar tjafsa mer.

Jag bara ler och blinkar med ögonen. Jag vinner jämnt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

JAg fick ju självklart ventolin utskriven idag och Kevin vart ju helt uppspeedad efter 1 1/2 timme efter att han tagit medicin första gången, men jag märker iaf att hostan blivit bättre fast jag bara hunnit gett honom medicin 2 ggr. Våran husläkare skulle ringa på torsdag så får säga att medicinen fungerar iaf men att jag vill ha en annan för jag orkar inte med Kevin i den takten han körde idag. NU vet man iaf att det är allergi/astma.



Kram Linda

2:a kommentar, skriven , av elin:

fy faaaaaaaaaaaan va bra sandra!!! KÄRLEK

Kommentera inlägget här :