Ångvält!!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Har lyckats tagit mig ur sängen men det va inte så bara idag inte. Känns som en ångvält har plattat till mig, fy attans vad ont det gör. Men det är smällar man får ta om man ger sig ut på äventyr så där.

Strax ska jag åka och hämta Zack hos sin Pappa för han ska på boxning idag.
Så det blir att försöka få i sig lite frulle och på med lite kläder.

Hoppas mina vänner inte är allt för bakis idag. J får det nog inte roligt när han vaknar till liv stackaren!

Näpp bli klar nu Hontass!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av vashten:

Hej vännen...jag är tillbaka i verkligheten nu och mår relativt väl efter operation, har dock en del värk kvar men det ska väl lösa sig...men nu är jag på g igen....hur mår du??? har saknat mina bloggvänner....kram...Vashten

2:a kommentar, skriven , av Din man:

Det måste kännas tråkigt att jag inte är bakfull medans du tyvärr fick en massa värk trots att du var nykter.

3:e kommentar, skriven , av Nattis:

Åh vad skönt, ja men då går det framåt :)

4:e kommentar, skriven , av Björn:

Smällarna är till och med en förutsättning för att äventyren skall bli roliga ;)

Kommentera inlägget här :