Gästar lite

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Frun ville få ett gäst inlägg igen.

Så det får vi väl se till att ordna.
Dagen har varit helt hemsk för henne. Man kan tro att det var hon som drack sprit igår och inte jag.
Det blev ju en hel del alkohol igår får man ju säga. Det mesta intogs ju innan vi gick ut.
På krogen blev det nog bara en öl och en drink.
Men innan blev det mera öl o en del sprit.
Jag fick inte dricka sprit pga min karatefylla jag hade förra gången då jag kastade saker på henne och allmänt beteede mig som Hon den där brukar göra.

Så igår skulle det tas lugnt och det gjorde det trotsallt.
Blev full som ett påskägg igår men inga olyckor skedde.
Vi kom hem ordentligt och var glada.
Hon den där trodde att jag skulle vara riktigt bakis idag och det misstänkte ju faktiskt jag med att jag skulle vara.

Men när hon åkte iväg för att hämta ett av barnen idag så gick jag upp när hon gått och gav hundarna mat.
Tog med dom ut på en skön lång promenad eftersom det var skönt ute idag.
Däremot så fick ju frun allt det onda idag så hon har varit helt förstörd och knappt kunnat gå ur sängen idag.
Det är så man lider med henne när man ser hur ont hon har.

Kommentera inlägget här :