Gästspel

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Bara J som skriver lite igen.

Har nu kört grejor i 2 dagar från huset.
Nu är det nästan bara skräp kvar och det känns väldigt skönt tycker man.
Kan ju lova att jag är helt slut när jag kommer hem på kvällarna.
Tur man har en fru som vet varför jag är borta.

Men fan vad lådor jag får att gå igenom senare.
Det är ju lite smått o gott som man har efter några år.

Ska ta och gå igenom en massa gamla bilder som jag har fotat under årena.
Försöka ta tag i att scannra in dom och digitalisera dom.

Det var rent ut sagt underbart att krypa ner i sängen igår för jag var bra trött.
Att kvällen gav på kel o mys var ju inte helt fel heller.
Det blir ju inte så ofta sådant numera pga det där illamåendet som finns.
Nu ska jag ta och åka igen för att röja i huset o börja städa.

Kommentera inlägget här :