Hur tänkte dom!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
....... Ja hyresbolaget jag hyr av när de lyckades med att klämma ihop så många puckon på en och samma gård!

Ett tjafs har pågått en längre tid och utan att jag överhuvudtaget visat mig på gården så blir jag naturligtvis inblandad. För att såra en annan människa har personerna i fråga försökt att använda sig av mig och ljuger ihop historier om både dittan och dattan. Till saken hör att jag inte pratat med dom på flera månader. Samma människa som försökte tuta i alla att jag och Hella hade haft sex på toan på cedars, så jag är ju inte direkt förvånad.

Hitills har jag bara skrattat åt eländet hur i helvete man kan vara så förbannat korkade så man drar in en människa som man inte pratar med överhuvudtaget. Men nu har det gått för långt! Lögnerna verkar bara hagla ur munnen och den stackars människan som får höra allt blir ju sårad. Jag tänker verkligen inte stå och vara deras förbannade verktyg i deras gräl. Nu räcker det! Börjar undra om det är nåt mytomaniskt sjukligt i det hela för så förbannat korkad kan man ju bara inte vara.

Jag är fel människa att använda sig av i såna här syften för jag tolererar det INTE och är noga med att visa det oxå.

Nä dags för Hon den där att nypa till och hon tänker göra det ordentligt så det svider. Det finns gränser för hur man beter sig mot andra människor.

Varför blir jag inblandad jämt? Jag behöver inte ha visat mig eller öppnat käften för att bli inblandad. Jag förstår det inte? Människor som jag knappt känner!!

Ja ja.... What ever! Kommer ju få utlopp för mina aggresioner i alla fall. J blir nog glad för det.

Nu ska jag titta på Let´s Dance och dreggla över Laila ;-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Nyp till ordentligt, snabbt och snyggt! Helst ska de inte ha en aning om vad som egentligen hände efteråt. Det är så förbannat tröttsamt med sådana där idioter. Lycka till!

Ha en skön helg och sköt om dig.

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :