Inte någon bra Torsdag!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag har en riktig jävla skit dag i dag.

Har så ont att jag inte vill röra mig och känner mig allmänt låg.
Skulle ha varit inne på smärtrehab idag men det gick bara inte. Pratade med dom och dom är så himla gulliga där inne. För första gången känner jag mig riktigt betrodd när det gäller värken och dom pratar om nervsjukdomen och inte om lathet. Det är så skönt att äntligen känna att någon lyssnar!
Dom vill ge mig en plats i en kurs om smärthantering som börjar redan den 15/4 tror jag det va eller va det den 16... äh skit samma. Det ska vara 3 gånger i veckan i 8 veckor men dom vill ju se att jag verkligen förstår vad jag ger mig in på. Men jag gör vad som hellst för att kunna lära mig hantera smärtan är den är som värst. Dom kan inte garantera att jag någonsin kommer kunna hantera ett arbetsliv men dom vill åtminstone hjälpa mig med att hantera vardagen på hemmaplan och det känns bra.

Som en dag som denna, hur hanterar jag det. När jag varken kan sitta stå eller ligga. Har sovit skit dåligt de sista nätterna och är så trött.
Sen hjälper det ju inte med stressen att vi fick 35kr över när räkningarna va betalda och massa annat skit, sånt gör ju det inte bättre direkt.

På Onsdag ska vi på ultraljud och kolla på den lille. Det ska bli så roligt men som vanligt kommer ju de där tankarna om det skulle vara nåt fel eller det kanske till och med är tomt där inne! Fan ´vilka sjuka tankar man kan få när man ska göra nåt sånt där. Men jag ser fram imot det i alla fall.

Nu ska jag njuta av en kopp Pepparmynts-te och hoppas på att det dyker upp nåt riktigt glädjande besked om någonting, vad som hellst som kan muntra upp mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Tråkigt att det varit en kämpig period nu....

MEN du får något positivt att se fram emot - ultraljudet!! För inte är det tomt därinne...men kanske fullt (av två), hahaha =)

2:a kommentar, skriven , av Magstark:

styrkekram till allt, även om det inte hjälper kroppen värst så kanske det värmer lite i själen. hoppas vi får se bilder på liten, säg inget till min pojkvän men jag är duktigt avis ;D

Massa kramar!

Kommentera inlägget här :