Utekväll o ny frisyr

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Den där J har precis badat o gjort sig fin för en kväll ute.
Lagom när jag var klar kom hon den där och sa åt mig att komma till badrummet igen.
Då var det dags för frisering av det lilla hår jag har.
Så nu är jag nyklippt.
Antingen vill hon ha mig fin eller så räknar hon med någon form av bråk.
Man kan ju aldrig veta sådana saker.

Kort blev det iaf o omöjligt att få tag i.
Själv har hon grejat färdigt i badrummet nu och hon ser bedårande ut.
Det gör hon ju alltid men nu har hon fixat lite extra.

Ska bli lite trevligt att gå ut, fast man vet ju inte vad man stöter på för folk.
Det är ju några stycken med i vårat sällskap trotsallt.

Nu dricker vi några öl till så man är i form om en stund.

Kommentera inlägget här :