.............................

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Är så fruktansvärt ledsen och besviken! Det finns inte ord för det!

Zack har tagit en rejäl joggingtur på mina nerver och han vägrar att komma in! Har jagat han till fots och med bil och han bara drar. Nu börjar klockan bli alldeles för mycket och han har fortfarande inte kommit.

Varför han drog?! för att klockan va mycket och alla skulle göra kvällen!

Vad fan gör man, jag lär väl få sitta här och vänta tills han ger upp för han har ingen nyckel till porten!

Jag blir orolig, får ont i magen, ledsen, arg, besviken och rädd på samma gång!
Nu återstår det bara att hitta på en rejäl baksmälla för honom men det värsta är att det är inget som tar på honom.


Fan fan fan fan fan fan!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Usch då, inge roligt!! Hoppas det löser sig...tänker på dig o sänder stora kramen

2:a kommentar, skriven , av Kerstin:

Nää sånt här är aldrig kul......och det är väl ingen tröst om jag säger att det brukar lösa sej, eller att man aldrig slutar oroa sej fast dom är vuxna?!

Men jag skickar en lugnande STORKRAM

Kommentera inlägget här :