Lite mer info

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Hon den där och J var i huset igår o idag.
Igår handlades det färg för att måla 2 rum.
Detta har nu gjorts både vardagsrummet och vårat sovrum har fått sig ett lyft.
Riktigt stiligt om man får säga det själv.

Hon den där har verkligen hjälpt till med målningen.
Det är inte bra för hennes värk men satan vad duktig hon har varit.
Visst kommer hon ha ont i morgon, det tar vi så ni behöver inte ens fundera på att skriva någon gnällig kommentar.
Hennes liv hennes bekymmer om hon väljer att ha värk.
Tack för den respekten.

Måste säga att det går ordentligt fort när båda två hjälps åt att måla.
Det är skönt när man slipper göra det själv o det är riktigt roligt tillsammans.

Det med att jag ordnade vatten där ute förra veckan är jag glad över för dagen efter jag ordnade det skulle det första barnet gå på toa efter 10 min och nästa efter en halvtimme.
Idag har både diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare provats så dom fungerar.
Lite vattenkranar som ska renoveras bara sen är allt klart för att kunna bo där sen.

Får se om frun får fram några före o efter bilder på rumena som vi målat.
Imorgon får hon inte göra något alls i huset utan ska bara ligga i en soffa iförd enbart underkläder som en aptit retare för J.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bitte:

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling du kan vinna

En vin väska och ett presentkort på 500 kr

Kommentera inlägget här :