Tack och lov för änglar!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Vi har några änglar i våran närhet tack och lov. Människor som vänder ut och in på sig själva för att hjälpa till och gör det även om de inte själva har det så lätt!
Jag blir så tacksam över att det trots min nitiska syn på mänskligheten finns såna människor.

Det luktar gott i hela lägenheten av nybakt bröd men jag är fortfarande mätt sen middagen vi åt hos M & L tidigare i kväll. Jag tror aldrig jag hållt mig mätt så länge sen jag blev gravid. Inte bara god mat utan även trevligt sällskap och lite annat att tänka på för en gångs skull.

Om jag inte kan sova i natt så är det i alla fall inte för att det inte finns mat hemma. Är hellre vaken pga värk än av oro men så trött som jag är så lär jag somna när värktabletten är intagen.

Ska försöka att titta på en film med min man om vi nu kan hålla oss vakna!

Ps: Jag och J matchar varandra underklädesmässigt idag *mohahahahaha*

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starsprinkle:

säg till om det finns något jag kan göra darling.

Vad som helst!

Jag gör det jag kan!

krama om

2:a kommentar, skriven , av Din J:

Tycker du mobbar mig ibland serru.

Kommentera inlägget här :