Ultraljud och bilfan!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Nyss hemkommen från ul som gick jätte bra. Dom tror att det är en liten tjej där inne. Dom kan ju aldrig säga säkert men vore dom inte säkra så skulle dom inte säga nåt. Allt såg fint ut och den lilla växer som den ska och har allt på plats osv.

Nu ska jag gå ut och sparka på min bil få se om jag kan ta mig till Hasselfors och klippa hundarna. Allt går sönder på bilfan hela tiden och både jag och J börjar tröttna. Om inte annat så börjar det bli jävligt dyrt att bara laga och laga.
Vi hade tjänat på att köpa en ny bil som bara behöver servas då och då, men eftersom vi är så ordentliga så kan vi ju inte råna en bank till att ha råd med det.

Bilfan ska nu bestraffas för vad ska jag med ett körkort till när det inte går att ta sig någonstans i alla fall.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Din man:

Som tur är har du ju en biljävel till just nu som du kan åka med.

Kommentera inlägget här :