Då va vi sprutade då.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Vi behövde inte stå i kön särskilt länge.

Eftersom vi hade Leo med oss som är under 6 år fick vi gå till en egen kö där vi bara var 2:a i raden av väntande.

- Så alla som tillhör Leos familj förljer med här, säger personalen.

* Vi följer efter*

- Bara dom som tillhör familjen, säger hon igen.
- Det här är familjen, svarar jag och skrattar.
- OJ DÅ!

Leo fick ta sprutan först, lika bra det ifall att någon skulle säga aj och han sen skulle vägra.
Han grymtade lite och tyckte det gjorde fruktansvärt ont "det gjorde det inte"

När vi kommer ut där i från står det ca 10 ungar från hans dagis där.

- Har du tagit spruta, frågade dom med stora ögon.
- Ja och det gjorde så himla så jag höll på att dö..... JAG HÖLL FAKTISKT PÅ ATT DÖ!!

Ungarna spärrade upp ögonen av skräck. Stackars barn och få gå in där efter Leos dramatiska beskrivning av sprutan.

Ja ja nu ska jag köra barn till innebandyn och passa på att gosa med Kristin när ungarna tränar.

I morgon sticker vi till Rättvik! JIPPI YEAH!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor:

Har du-eller vet du någon som har- en klippmaskin jag kan få låna att klippa Kellys tassar och ansikte med. På fredag får du hjälpa Rina med hästarna, hon kommer och skor vid tio när jag o Rolf är på jobbet. Hästarnas fötter ska vara tvättade, tror att hon är trött på lera!Du och Zack kan väl hjälpas åt med hink o skurborste innan hon kommer

2:a kommentar, skriven , av Hontass svarar mor!:

Jag har ingen trimmer tyvärr och vet ingen som har heller. Är själv på lakt efter en.



Vi fixar hästarna inga problem. Jag fick in vagnen i bilen efter lite krångel!

3:e kommentar, skriven , av Tina:

Ungar alltså... :-). Jag vaccinerade min 4-åring idag han sa inte ett ljud så de va nog inte så farligt.Men på väg in hörde man ju en del illvrålande barn som kunde skrämt ihjäl vem som helst.

Kommentera inlägget här :