Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor:

allting är rätt! Uppochnedvändagranar är mer än rätt än allting här! Förut ringde G-B. Han var alldeeles förvirrad! Han stod på Storgatan, som är GÅNGFARTSOMRÅDE-(han hade varit på systemet) o visste inte vem som ska lämna företräde när han ska ut. Jag sa att regeln "STÖRST GÅR FÖRST- måste nog gälla och då gick det bra.Har duschat nu, ska mjölka åt B ikväll. Jag blir bättre i ryggen fram på dagen, men annars känns det som en självmordsfrekvens. Har aldrig varit med om nåt så hemskt, inte ens när det var som värst!

2:a kommentar, skriven , av Hontass svarar Mor.:

Stackars G-B,det är tur han har dig. Hur skulle han annars klara sig.



Fy vad jag lider med dig. Ingen ska behöva ha så ont. Det vore ju en sak om det bara va att mjölka kor men psykisk påfrestning gör ju allting 1000 gånger värre och jag kan tänka mig att bonden är en ganska rejäl sådan påfrestning.

Kommentera inlägget här :