hittade en gammal bild på Leo och

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
545941a89fcc5b4278479e90539d1db5.png

Kolla varifrån!

hittade en gammal bild på Leo och mammas hund Kelly som jag tycker är bra mysig. Själv ligger jag i sängen. Tittar bort mot spjälsängen och ser ett par händer vifta fram och tillbaka samtidigt som hon pratar så glatt. Tittade på henne förut och fick ett sånt där ' tro-minsann-inte-du-ska-få-sova-för-nu-vill-jag-leka-och-plåga-dig-hela-natten-leende' så jag ligger bara och väntar på att illvrålet ska komma när hon märker att jag lagt mig i sängen. . . . . Japp nu kom det.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor:

Å vad små och söta de var! Kelly var med Rolf på jobbet häromdagen,hela hennes härliga päls är alldeles fet,hon måste lagt sig i en oljepöl.I morgon är jag ledig och ska bada henne, om jag orkar...näst sista mjölkpasset snart,det är snö ute!Ha en finemang dag.

2:a kommentar, skriven , av MOSTER Toppa:

det finns ett till jättegulligt kort där ossy är med och sover oxå. Leo ligger med fejset i ossys röv typ^^

3:e kommentar, skriven , av mor:

Sista mjölkpasset klart...ledig en hel dag i morgon! Nu går jag på autopilot...

4:e kommentar, skriven , av mor:

ja, det lät verkligen gulligt,terry...

5:e kommentar, skriven , av MOSTER Toppa:

Jag kom på det mor... Jag är inte så bra på att förklara.. Men kortet är ju gulligare än det låter:)

Kommentera inlägget här :