Onsdag!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Febern har släppt men hostan håller i sig. Det kan jag dock leva med bara jag slipper ha feber. Den sista febern släppte i natt och sörens vilken värk jag fick då. Jag låg praktiskt taget och studsade i sängen av smärta till kl 02. Somnade en halvtimme sen vaknade Inez och fick för sig att vara vaken i 2 timmar så jag somnade vid kl 05 igen.

Smärtan i natt och en stund med Inez på soffan i natt/morse gör att jag får gå med TENS på max idag. Skönt att ha den när det är som värst annars vet jag inte hur det skulle gå. J skulle köpa med alvedon för det har vi knaprat slut på under sjukdom allihopa och bara ipren hjälper inte, måste kombineras om det ska hjälpa lite.

Min bil ska besiktas i morgon. Så mycket som J har slitit med den så hoppas jag verkligen att den går igenom. Gör den det så är jag FRIIIIIIIII!!!

Håll tummarna.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annica:

Håller tummarna.

Kommentera inlägget här :