Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Din man:

I bland sätter den där lilla killen väldigt många poäng med sina frågor o funderingar.



Blank o tight blir du iaf på ett väldigt fint sätt.

Mera lack till folket.

2:a kommentar, skriven , av MOSTER Toppa:

HAHAHAHAHA!! Vilken syn jag fick:) Han är rolig den där Leo!

3:e kommentar, skriven , av Nick:

No comments.

4:e kommentar, skriven , av Hontass svarr Nick:

Men Nick jag hade räknat med ett långt utlägg från dig ha ha.

5:e kommentar, skriven , av mor:

Håller med Leo,jag! Igår kväll hade jag ihjäl tuppskrället,INTE Borat, utan den andra.Han flög på mig när jag klappade den lilla silkeshönan- den som din hund inte hade ihjäl!Trede gången han gjort det.Jag blev skitarg och sparkade honom,så min träsko for i ladugårdsväggen,alldeles intill fönstret,och skärpet knöt upp sig så jag visade hela härligheten!Ser du synen framför dig? Hoppas att ingen såg mig!Föresten jag hämtade en ny tupp hos monica idag, och har 17 ägg i kläckmaskinen!

6:e kommentar, skriven , av mor:

Hudå- det ser ju ut som en anakonda som har ätit....

7:e kommentar, skriven , av Din man:

Men hallå man kan inte säga att det ser ut som något en anaconda ätit.

Här är jag stolt över min fru som kan ha lack byxor 2 månader efter en graviditet.

Vackert är det o snygg bak får hon.

Blankt o tight är vad det är.

8:e kommentar, skriven , av Hontass:

HA ha ha ha haaaaa... anaconda :-)



Den där tuppen va väl inge snäll ändå mamma! Jag jag kan se synen och det lär förfölja mig hela dagen :-)

9:e kommentar, skriven , av Nick:

Ok då, kära kvinno labb (eller hon tass). ett litet inlägg kommer här på begäran:Som din man så tycker även jag att tight o blankt är snyggt, ( vi män har kanske lite likheter med skator?). alla kvinnor blir bättre ju blankare och tightare,,,,, kläderna är. Ideal blankheten bör ligga ungefär i paritet med en nylagd katt skit i månsken.

10:e kommentar, skriven , av Hontass svarar Nick:

Ha ha ha fan va underbar du är..... kattskit i månskenet viker mig dubbel

11:e kommentar, skriven , av Din man:

Nick det är väl ändå kvinnor som är skator.

Det har iaf jag fått lära mig.

Varför kollar du på kattskit i månsken?

Blir bara lite nyfiken o får konstiga bilder i huvudet.

12:e kommentar, skriven , av Nick svarar hAntass:

Mjaeeä, visserligen är jag enig med dig ang. skator, men vi män BETER oss likadant: skator vill ju stjäla silver skedar o dyl. Vi vill ju också åt det som blänker.vad gäller mitt studium av katt skit så är det "inifernaliskt" svårt att undgå att se dom när de blänker värre än dubbel moralen på englagård. Ps: att jag lyckas plantera konstiga bilder i hAntass huvud ser jag bara som en lyckad hämnd,hehe!

13:e kommentar, skriven , av Hontass:

Och jag törs inte tänka på hur många troll vi har med oss. Måste nog räkna in dom vid kvällsmaten ikväll:-)

Kommentera inlägget här :