Snö och telefoner.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Snön den bara vräker ner och det är SVIN kallt.
Det är inget roligt väder för min kropp, blir totalförstörd i muskler och leder. Hade hellre varit i Rättvik den här årstiden och fram till våren. Det är en betydligt behagligare kyla där. Här är det bara rått och det spelar ngen roll hur mycket man tar å sig det är lika kallt ändå.

Jag måste ha en ny telefon. Min är totalt fuckt. Hör knappt när någon ringer och kameran är såå kass.
Om jag mot all förmodan lyckas få till en bild så blir det rena skit bilden, grusig, kornig, suddig och mörk. Jag fotar ju allt med min telefon. Men det är ju ett köp man kan se sig om i baken efter för det lär inte ske det närmaste året.

Positiv idag..... Nä skulle inte tro det.

Kommentera inlägget här :