Söndag.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det var Partylight-visning här igår. Trodde aldrig någonsin att jag skulle ha en sån tillställning men så blir det när man talar innan man tänker.

Det va i alla fall trevligt även om det blev lite kaos och J fick köras till akuten mitt i alltihopa.

Han fick något skräp i ögat i fredags och har haft ont som sjutton till och från. I går kväll blev det värre och han va svullen, röd och hade väldigt ont. Jag ringde och fick en tid och gulliga Linda och Jonny körde in honom till jouren.

En glasbit satt fast i ögat, fy och ursh. Tur att jag är så förbannat envis och tvingade honom " själv tänkte hn åka på måndag" annars hade han nog inte haft så mycket syn kvar. Glasbiten rev ju i ögat varje gång han blinkade. Det va faktiskt lite synd om honom. Men nu när glaset är borta och han har fått droppar är det inte synd om honom längre.

Jag har ägnat dagen åt att hänga lite tvätt, städa badrum/tvättstuga/toa och pyssla lite lugnt.

Har lagt lite tid på gitarren oxå och plockat ut lite ackord till denna:



Tror jagfick till det efter mycket om och men, ska bara försöka få till plocket oxå.

Ja ja mat nu......

Kommentera inlägget här :