Allt blir fel.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Igår så tog jag mig som sagt en tripp till Hasselfors och Mia.
Förklaringen till J varför jag ville åka en sväng blev fel hur jag än försökte formulera mig. Jag märker på honom att han är lite bitter. Inte för att jag åkte för det unnar han mig verkligen utan för hur jag lade fram det hela.
Men va fan, inte mitt fel att jag har svårt att hitta ord ibland.

- Jag åker till Mia en sväng!
- Ja det kan du behöva!
- Jo komma hemifrån lite och umgås med..... Öh vettigt folk.
- Vadå vettigt! Är inte jag vettig?!
- Jo men du vet vad jag menar...... Umgås med lite vuxna människor.
- VUXNA...... Vad menar du nu då, jag är vuxen.
- Jo men.... Äh va fan! Ses sen!


Det blir bara så fel ibland när jag ska öppna käften.

Kommentera inlägget här :