Avlusning...... IGEN!!!!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Fy faaaan säger jag bara. Nu var det dom 2 stora grabbarna. Den mindre fanns det bara en i huvudet på men den andra..... hu jag ryser bara jag tänker på det. Och då kan jag säga att vi luskammar ungarna hela tiden för att de inte ska få skiten i håret igen... men ändå!

Och nu upptäckte jag hur gräslig min fobi är egentligen. Jag bröt ihop totalt. Tidigare idag har jag maniskt stått och kammat mitt hår så jag har nog inte hälften av allt hår kvar. Sen tvingade jag J att kamma igenom allt med balsam i håret och sedan gjorde jag om det själv igen. Finns inget på varken mig, J, Leo, Zack eller Inez men lik förbannat kryper det över hela mig.

Fattar inte hur dom små krypen kan knäcka mig så...... Mår skit rent ut sagt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis:

Ja fy fasen vad det kryper och kliar överallt bar aman pratar om de små liven!

Kommentera inlägget här :