Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor:

men åååå

2:a kommentar, skriven , av Tina:

Nu har jag lagt in ett inlägg om det fina mailet du skickade till mig. Vill du kan du ju länka till mig så att fler kan läsa det du skrivit. Sköt om dig. Kram och tack.

3:e kommentar, skriven , av tina:

Hej jag läste ditt inlägg. Det var intressant. Jag är som du gammal pundare, misshandlad och inte rädd för ngt eller ngn sedan jag gick ur misshandeln 1996. Tycker ditt inlägg var trevligt. Är själv fri från allt vad tjack heter men har brottats med den "kärleken" sedan 1970- lade av helt o är "vit" sedan 2006 ...

Inga beh-hem tradionellt kunde ge mig det jag sökte. Numer är jag frälst, och det var min räddning. Min hat-kärlek till amf. var så stort att jag inte kunde välja bort det utan att först blivit sydd i ansiktet. Mkt blod. Men idag lever jag o andas annan luft, där jag hittat mitt VAL ....har inga barn, därför blev inte mitt liv så självklart. Är glad idag att jag inte hade några, för då hade jag fått "springa-som-alla-andra-med-barnen-i-famnen-----

Var bostadslös redan 1979 i fyra år. Har ett riktigt svart hål i min levnad som jag helst inte skriver om annat, än kanske min bok jag lååååångsamt skriver ...Ville du skulle känna att du har en olyx-syster ...Kram på dig ..ska kika lite i din blogg här ....

Kommentera inlägget här :