Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor:

Bebisar ska ligga hos mamma och pappa så de inte somnar för hårt...det är en utländsk visdom, där man inte har plötslig spädbarnsdöd. Också där har vi en del att lära, det gör inget om bebisen blir lite bortskämd, det går över. Ingen av er syskon har sovit hos mig när ni varit över 16 år.... :)

2:a kommentar, skriven , av Hontass svarar på kommentar....:

Fast nu säger BVC tvärt om att det blir så varmt mellan mamma och pappa så de somnar för djupt. Men hon får ligga hos mig ändå. Har hon behovet av att vara nära så ska hon oxå få det. De andra har ju legat hos mig och det har aldrig varit problem att få dom sova i egen säng sen. Problemet är bara att hon ska ligga så JÄTTE nära och borra in ansiktet i mig så jag blir ju livrädd för att hon inte ska få någon luft, så då ligger jag vaken.

3:e kommentar, skriven , av mor:

Det har man iallafall inte kommit på i resten av världen-det är bara den rika västvärlden som har råd att aldrig bestämma sig om något.Själva idén var ju att ungen hela tiden blir störd, och inte somnar så djupt.Fast jag vet inte, det kanske är meningen att man ska ha fem ungar till i sängen,så det rör sig ordentligt! Läskigt när hon ska ligga så nära,då törs man ju inte somna själv

Kommentera inlägget här :