Oväntat grattis-kort.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Simon gick ut och hämtade posten. När han kom in räckte han över ett silverfärgat stort kuvert som va adresserat till mig och J. "GRATTIS" stod det på det och jag funderade en stund på vem det kunde vara i från innan jag öppnade det. Tänkte ju inte på att kolla om det stod avs på framsidan vilket jag såg efteråt.

Lirkde upp ett fint hempysslat kort med en jätte gullig text i till Inez och en super gullig grattis hälsning till mig och J.

Det var från Elin <--- "länk" En bloggläsare vart blogg även jag följt länge och vi har lärt känna varandra lite smått över internet både i blogg och på Facebook.

Så himla gulligt och jätte glada blev vi, det var verkligen en ljusglimt i höstmörkret.

Tack så jätte mycket gumman! Om du inte vore så förbaskat långt bort så skulle du få en bamse kram och en stor blöt puss!

TACK!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nelin:

Ja jisses, vilken hyvens människa det var ;) Men du, jag spar den där tackkramen å så får du hojta till om du kommer nära huvudstaden någon gång. Kram

Kommentera inlägget här :