Sörens ont i ryggen.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Känns ungefär som om ryggraden intagit formen av ett S. Skit ont gör det.
Oftast när det gör så här ont brukar jag kränga på mig en av korsetterna i garderoben. Kanske inte är så jätte lattjo med en svart i lack, rosa siden eller vit spets under mjukiskläderna men det hjälper till att stödja och lindrar det värsta.

Men de som finns i garderoben går ju inte att använda nu. Fy farao att snöra åt dom över tuttarna. Det går ju inte att snöra löst upptill och hårt längre ner. Då skulle det i så fall vara en underbyst eller annan gördel i stället. Efter ett jäkla letande på nätet ger jag upp. Eftersom jag tappar så mycket vikt hela tiden känns det ju meningslöst att köpa en som kommer vara för liten om 4 veckor. Och de på nätet är det stålhyskor eller dragkedjor osv. Jag vill ha en traditionell med snörning bak och bara hel fram som verkligen är ställbar så man inte behöver köpa en ny om någon vecka. Men letar man efter såna på nätet så är de så förbannat exlusiva att man kan titta sig i arslet efter dom pengarna. Och tittar man efter billigare och lättare varianter ja då är det bara som någon jäkla kroppstrumpa man ska kränga på sig med ben och hela skiten..... Nä aldrig.

Just i detta fallet behöver det ju varken vara snyggt eller exlusivt bara det är funktionabelt.

Sökandet fortsätter.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Använd ryggstödet som jag tipsade dig att använda under graviditeten. Lite varmt men väldigt skönt för ryggen.

Kram

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Men lilla du,,,,,K säljer/har/importerar ju alla möjliga sådana från england. Wollers, snobz och nån mer. NICK

3:e kommentar, skriven , av Hontass svarar på kommentar...:

Du Nick..... Jag är lite trög ibland. Tar det med henne vid tillfälle! Fan vad korkad jag är!

Kommentera inlägget här :