Bra slut nu!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Känner mig helt färdig och är nog det oxå.

Har gjort mina tappra försök att gå och lägga mig men är så där som småbarnen är när de är över trötta, speedad och kocko. Kommer falla i koma snart om jag inte lyckas somna.
Tänkte Inez skulle vara vaken lite och äta lite så hon kanske sover mer i natt.

I alla fall har vi världens stoltaste stora syskon här hemma och Leo är nog den som är mest mallig. Lite svårt bara att förklara för han att hon inte kan sova hos honom, han vill ju så gärna. Gull-unge. Förut skulle han hålla henne, men när hon gjorde ljud ifrån sig så tyckte han att det var bättre att hon var hos mig. Han såg nästan lite skärrad ut.

Nej nu blir det sängen för nu börjar bokstäverna hoppa för mycket!

Natti natt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kerstin:

men..GRATTIS GRATTIS! jag har legat raklång och int hunnit med! Det bidde...en liten goding! Förstår att bröderna är stolta.

Du, komihåg att njuta nu, för dom växer upp så fort!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Nattis:

Sov gott sötnosar! :)

Kommentera inlägget här :