Dagens och gårdagens.....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Dagens bästa kommentarer:

- Hur gammal är du Sandra.
- 29...
- Jaså.... Du är så pass!!!


Den tackar vi för :-)


- Men hur många bebisar ska du ha egentligen?!?!

Den va mindre kul men harmlös från ett barn :-)



Gårdagens skämt med J:

Puttar in honom i en mörk skrubb, stänger dörren, väntar lite, öppnar igen och säger:

- Så ja älskling du kan komma ut ur garderoben nu, det gör inget, det är helt okej!!
- Du är ju dum på riktigt...
- Japp och det gör inget heller!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fibromorsan:

Haha :0)

Tur du inte fick höra: "VA är du inte äldre??" som jag en gång (pinsamt nog!!) råkade vräka ur mej till ett fruntimmer i 50-års åldern :0/

Blev INTE poppis kan jag lova!!

Kramis

2:a kommentar, skriven , av Kerstin:

Hahaha!

Ja ibland önskar jag att det fanns ett automatiskt stängningsanordning på käften!

Jag klappade en tjej, som jag känner/kände på magen och sa: När blir det? Och det var väl int heller helt bra.

Kram

3:e kommentar, skriven , av monica:

asg

du é inte klok....

på han bara...

kramen på dej./monica.

Kommentera inlägget här :