Den lilla håller låda i magen.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Har gjort mina tappra försök att sova men det går inte.

Hon är helt vild där inne i magen och sammandragningarna det för med sig är inte ens roliga.
Magen blir stenhård och det gör sååååå ont, sen sticker det ut en fot här och var, bänder isär mina revben och kör ner huvudet i bäckenet och vrider om.

Har varit uppe och gått lite med hopp om att den lilla ska somna där inne men icke sa nicke.
Hon brukar hålla sig relativt lugn på nätterna och vara värst på eftermiddagarna men i natt vet jag inte vad det är med henne.

Får väl försöka gunga lite till med magen och lägga mig igen få se om det passar trollet där inne.

Då gör vi ett nytt försök då!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

Samma här den lille höll igång som en tok igår när jag skulle lägga mig, det gick ju inte precis att somna:(. nu får han gärna komma ut så man kan få bli människa tycker jag!

2:a kommentar, skriven , av Fibromorsan:

Tihi jag tror hon försöker hitta ett sätt att ta sej ut ;0)

Hon har nog tröttnat på trängseln i 1-rummaren!

Kramis

Kommentera inlägget här :