Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva T:

Hej Starka !

Lycka till och stor kram

2:a kommentar, skriven , av Nattis:

Håller tummarna på att det säger PLOPP och sen är det klart! :)

kram

3:e kommentar, skriven , av Mamma M:

Jag drömde nyss (jo jag vilade mitt på dagen, skäms på mig!) att du kom hit helt plötsligt. Smal igen, och jag frågade hur det gått, då sa du att allt gick bra, han är hemma med J. Han?! Jo, tydligen var det en pojke i magen, att de inte kan göra någonting rätt där inne. (Då menar du USÖ.)

Haha, vad man drömmer konstigt.. Hoppas allt går bra! :)

4:e kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Men se till att få ut ungen nu då!:)

5:e kommentar, skriven , av mor:

vilken tur att inte jag är där då! Se till o kläm ur dig ungen någon gång, jag e alldeles borta i skallen!

Kommentera inlägget här :