Han kan bli arg = kors i taket!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
J skulle iväg och jobba idag och lagt sina grejer på ett mycket väl utstuderat ställe så han verkligen skulle veta vart dom fanns. Efter ett par timmars letande så började det faktiskt koka över i skallen på han
"har aldrig hänt. Eller jo men då har jag oftast blivit ännu argare och han vikt sig som en undergiven hund i maktkamp".

Men nu jädrans var han arg och smällde i dörrar, svor och höll låda.

- Bara så du vet så kommer jag snart börja kasta saker!
- Men med tanke på vad du säger till mig när jag gör det så känns det som att du gör bort dig om du börjar kasta saker.
- Jo men jag har en bra anledning till att kasta grejer nu, det har aldrig du!
- JAG HAR MINSANN ALLTID BRA ANLEDNINGAR TILL ATT KASTA GREJER OCH HAR JAG INTE DET SÅ SKAPAR JAG EN VÄLIGT BRA ANDLEDNING!!! SÅ DET SÅ!
- Hm..... Jo jo.


*Sen åkte jag från gården då jag kände att åskan höll på att slå ner i förådet och att jag är för hormonstinn för att kunna vara lugn i en sån situation. Men när jag kom hem var J glad igen för då hade han hittat sitt super, duper, jätte bra gömställe*


Kommentera inlägget här :