Hångel-polisen.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Filip har varit hos doktorn idag och fått pencilin "stavning?" mot sin onda hals. Jag skojade lite med Fille och sa att nu blir det inget hångel på 10 dagar tills kuren är klar och detta hörde givetvis Leo.

För några minuter sedan kommer Leo ner från övervåningen helt vansinnig.

- Filip gör inte som jag säger!
- Nähä vad gör han då?
- HAN HÅNGLAR!!
- Jaha.
- Men det får han inte för han har ont i halsen men han lyssnar inte på mig fast jag säger jätte argt!
- Nä det är inte lätt att vara polis hörru du.
- JAG ÄR INGEN POLIS!! MAN FÅR INTE HÅNGLA NÄR MAN ÄR SJUK I HALSEN!!
- Jo men hon är redan sjuk i halsen så det är ingen fara..
- Hmm.....


*sen sprang han upp igen antagligen för att säga att jag sagt att han har rätt*

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis:

Haha. Lilleman Polisen :)

2:a kommentar, skriven , av Sofie:

Gud, va ja älskar den ungen <3

Kommentera inlägget här :