Igång igen!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Somnade väl framåt 04 i natt. Känner mig lagom pigg just nu.
Den lilla är igång igen! Hon är inte snäll mot sin mamma när hon gör på detta viset.
Hela magen är helt öm av alla sparkar, knuffar och elakheter.

Ska bli så skönt när hon kommer ut så man kanske kan få ha sin egen kropp ifred igen. Just nu känns det som om jag skulle kunna vara med i en ny version av Alien.

Men jag har i alla fall hunnit med de flesta viktiga måsten nu på morgonen så nu ska jag vila.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor:

Du och alla dina syskon har valt att ligga med fötterna nedåt i magen och DET kan jag säga, är ingen hit.För just där nere finns en urinblåsa som små babyfötter gärna tar spjärn emot! Och kissnödig är man ju jämt ändå!

Kommentera inlägget här :