Toffel eller ej?

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det brukar ganska ofta uppstå små diskussioner mellan J och andra personer när mina inlägg kommer upp på facebook. Oftast är det Elin eller Cissi som han råkar i gruff med "hårt men hjärtligt"

Idag handlade diskussionen om det är så att J är en toffel eller inte.

När J insisterar på att så är inte fallet men säger att alla kvinnor har ständig PMS utom hans fru så känns det som lite fjäsk. När han sen mitt i diskussionen ger sig iväg och handlar allt som hans fru kräver ger han väl ett ännu mer toffel-intryck.

Och när han sen avslutar hela diskussionen med!

"Bara man gör som hon säger så blir hon inte arg"

Då kan jag ju inte låta bli att undra:

Är det här tecknet jag väntat på? Är det kanske så att jag har lyckats?!

Jo jag har nog fan det!   *hoppar glädje skutt så magen slår mig i hakan och tuttarna bankar mig i pannan*

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elin:

hahaha you did it beauty!

Kommentera inlägget här :