Terrorister med gröna väskor.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
De små terroristerna är i farten igen. De där små terroristerna med gröna väskor. De överfaller en med sina små axelväskor och skriker i kör:

- VILL DU KÖPA MAJBLOMMOR!!!!

Jag köper alltid någon eftersom det är till en god sak. Men när 160 ungar sagt samma mening 380 gånger så blir jag lite.... ja anti. Första 30 ungarna som kommer och frågar tycker jag är lite gulligt. Sedan börjar känslan mer likna känslan av när Jehovas knackar på dörren.

Sen får jag dåligt samvete med för att jag inte kan köpa blommor av allihopa. Dom är ute efter att knäcka mig och psyka ner mig. Jag är nästan helt säker på det......

Eller inte. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis 2.0:

Om du bär din blomma tydligt kanske de ser den?

Fast jag brukar undvika stan när de är i farten.

Kommentera inlägget här :