Det kostar att ligga på topp.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
I alla fall om man heter Inez Beata Sundelin.

Det har varit en jobbig helg för henne. Båda tänderna ere har äntligen kommit upp så nu kanske vi äntligen kan få ett liv här hemma igen.
Idag kom hon på att hon kunde springa mellan mig och Zack. Vilken lycka för den lilla tjejen.
Varje gång hon lyckades att ta sig till någon av oss med sina egna ben så kastade hon sig i famnen och kramades. Vi fick ner det på film så vi få se om det går att ladda upp här senare.

Jag vet inte vem som var blödigast av hennes framsteg, jag eller Zack. Men jag måste stila till mig lite för jag börjar ju för sjutton nästan böla för minsta lilla grej.

Annat som hänt idag är att J ramlat i en stentrappa och skada sig lite. Han barr på Inez som han i luften lyckades rädda men hans fot är inte vacker.
Detta innebär att han ägnat dagen åt att titta på tv. Han hatar att titta på tv.
Detta innebär oxå då att några dagar med tv-tittande för honom skulle resultera i att han blir en kopia av mig dagarna föe mens och grejen är att jag själv är dagarna före mens så det hela kommer sluta i ett världskrig.
Det kommer bli som 2 stycken PMS-kossor under samma tak och det mina vänner är illa.

Nä nu blir det att ta kvällen här..

Kommentera inlägget här :