Onsdag.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Och här står bloggen still...

Förutom någon liten bild då och då.
Men det händer inte så mycket just nu. Eller jo det gör det men det är inget jag känner för att dela med mig av.

Idag var jag i alla fall och storhandlade med 4 ungar. Jag blev genast påmind om av varför jag oftast gör det själv om jag gör det och då är det inte dom små som trilskas. Denna storhandlingen var i känsla kan jag tänka mig ungefär samma sak som att sätta en plastpåse över skallen och kvävas långsamt. Det va det ända jag kunde jämföra det med när jag skulle förklara för J hur jobbigt det var. Men vi kom hem med massor med mat och Zack har nu skor på fötterna och mamman har oxå skor som gör henne till "hot mama".

Hu jeda mig.

Zack hittade en sån där maskin där man kan väga frukt och få ut en lapp att sätta på så det är färdigt när man kommer till kassan.
Jo men visst, jag hade en liten Leo som va full med oranga streckoder. Sedan drog dom med honom till en sån där grej som man kan kolla vad varan kostar och "blippade" in streckoderna som satt på ungen.
Jag va grinfärdig och kallsvettig när en av barnen slog upp bildörren i en "flådig" bil som stod brevid.
Lyckligtvis klarade den sig.... nästan.

Det mest intressanta som har hänt idag är:

* Jag har råkat kleta tigerbalsam i ögat "gör inte det, det gör ont för er som inte visste det"
* Jag hakade fast kjolen i trosorna efter en kisspause på en offentlig toalett och märkte inte att jag visade hela baken för ens jag kände hur det drog kallt om skinkorna.
* Jag blev uppringd av ett företag och ska på anställningsintervju den 1 september "SKIT NERVÖS"
* Inez tand har äntligen kommit upp så nu kanske jag får sova i natt.

Sedan har vi tryckt i oss lax, potatis och gräslöksås "recept a´la Elin L. Helt super gott tyckte alla uteom Zack så klart.

Ja just ja.... Jag får ju inte glömma att berätta att Leo fick hem sin kvast idag. Oj Oj OJ vad arg han har varit för att han inte lyfter. Jag ska visa han i morgon från altanräcket hur man flyger.
Nu ska ryggen kletas in med starka medel sedan blir det att lägga sig i sängen med Slash och J.

Kommentera inlägget här :