Extra barn.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Sitter och väntar på att J ska komma hem. Han är i Hallsberg och väntar på att Bea ska komma med tåget. Ovädret har gjort tåget många timmar för senat och det är mycket trafik som står stilla.

Här hemma är det fullt ös. Vi fick lite extra barn här i kväll. Det gör ingenting för det är världens mysigaste tjejer.

Hoppas du får en jätte mysig kväll Monique! Jag kan inte lova att jag ger tillbaka dina barn i morgon!

Det minsta lilla yrvädret slocknade som en stock i Simons säng så vi får göra lite omöblering i kväll tror jag.
Nej nu ska jag plocka undan lite och tejpa Leos mun.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monique:

Goaste mysigaste S .. :)

Påminn mig om att man inte mår fantastiskt efter en vinafton om jag mot förmodan skulle glömma det till nästa tillfälle ges, men kul var det dagen före dagen efter .. Kramar och tycker om ..

2:a kommentar, skriven , av Hontass:

Jag lovar att påminna dig! Hur vill du ha påminnelsen? Hårt eller mjukt?



Tycker om dig med!

Kommentera inlägget här :