Min dag är gjord.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Jag fick minsan den mest rörande utmärkelsen idag.
En sådan utmärkelse som gör mig så stolt över mig själv.

Det är barnen här i Östansjö som har gett mig den efter mitt hot om nakenchock idag.

BYGDENS PINSAMMASTE MAMMA!

Tydligen brukar barnen diskutera och jämföra hur pinsamma deras mammor är. Den enas mamma sjunger i bilen. Den andras mamma säger helt fel saker och klär sig som en tant.
Men idag stod tydligen barnen eniga om att jag "Hon den där som är lite speciell"
tar hem priset för den mest pinsamma mamman.

Och inte lider Zack av det, nej han bara gapskrattar ungen.
Det är min unge det!
Mitt hjärta.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Starsprinkle:

Åhh en sån härlig utmärkelse vill jag med ha.

Skulle vara mäkta stolt!

2:a kommentar, skriven , av Nick.:

Hon den där är ju en MILF ju.

3:e kommentar, skriven , av mor hontass:

Jag har för mig att jag blev utsedd till den äckligaste mamman- när vi skulle berätta äckliga saker, om du kommer ihåg det. Jag slog alla med hästlängder...

4:e kommentar, skriven , av natahlie:

känn dig stolt. dom kommer aldrig våga bråka med dig..inte om du kommer med så kreativa hot :D

Kommentera inlägget här :